emlan98

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emelie Elser - 15 oktober 2012 16:38

http://youtu.be/NGFSNE18Ywc

Av Emelie Elser - 15 oktober 2012 16:31

Hej

Yo som Rubriken sa vill jag att ni ska komentera vad ni vill hete om jag nämner er!

(har tråkigt)Sitter och lyssnar på avril lavigne och Jedward!!Vill lyssna på annan sorts musik kan ni nämna nåt bra så sätter jag ut det på bloggen om jag fatttar hur man gör!!(allt från Jedward till Justin Bieber(wow))

Hej då alla så snygga och Jag älskar er!!!<3<3<3

Puss och kram

Emlan!!  

Av Emelie Elser - 8 oktober 2012 18:47

Hej!!

Hur är läget??

Jag ska välj snart göra en ny header men det blir hos pappa och nu är jag hos mamma!

Så om nån har nån Snygg bild på mig och den eller bara på den eller bara på mig så kan ni välj sälja till!!

NU ska jag berätta om vad som har hänt

I fredags tog jag det bara lungt var hos pappa och bara hade det Awesome

Men lördagen så skulle Linda(låssasmamma) och ha nån tjejkväll så Det var jag, pappa, Sigrid(lillasyster), Dexter(lillebror) och Sara (lindas lillasyster)

Så vi satte oss i pappas lilla bil och åkte till kåge för att vara med lindas storebror som också har barn så dom och jag gick ut(det spöregnade) och lekt Ägg, och då skulle jag springa men jag halkade på gegan i gräset och ramlade bakåt så mina byxor blev gegiga och min tröja och min så snygga skinjacka som jag hade fått av Sara och inte nog med det så vrikade jag tummen Yey Väldigt duktiga jag!!

nu ska jag sända i väg det här inläget och sen göra en ny som jag kommer skriva allt om vad som hände på Irland!

Kram

Emlan!

Ps min så söta katt mats har farit till katt himelen och jag saknar honom så:(   R.I.P Mats!<3<3 Du kommer Altid ha en stor plats i mitt hjärta!

Ovido - Quiz & Flashcards