emlan98

Alla inlägg under juni 2013

Av Emelie Elser - 22 juni 2013 21:47

Hej Hej!

Sen senast jag skrev har jag gått ut åttan och haft en hel **** vecka med Konfa men det var inte tråkigt jämt med våran humor blir det läät kul:D

Idag har jag varit i kyrkan och läst lite noveller och då började jag tänka. Ska jag skriva en novell? har inte bestämt mig men om ni tycker det är en bra idee kan ni väl sjriva nåt jag kan skriva om. Har en hos mamma men jag vet inte om jag ska sätta ut den men vi får se. jag skulle vara jätte glad om ni skrev nåt jag kan skriva en novell om eller om ni bara tycker att jag inte ska det så ja vi få se^^

Men vi kommer nog ses imorgon om jag har tid och bilder från kom-som-du-inte-är kommer tyvär inte att visas för när jag skulle ladda över gjorde det inte och sen så tog jag bort dom från kameran lilla puckade jag men kanske lite från Emmas(<3) skolavslutning och jag kommer att börja blogga mer på den jag och emma ska först bara fixa headern men det kommer

Jamen då sätter jag punkt för idag

Hej då alla sötnosar<3


Av Emelie Elser - 11 juni 2013 14:20

Ofta man skriver då, men jag ska börja blogga mer både här och på min och Emmas(<3) blogg ska fixa header men sen så börjar det om med att blogga:D

Nu är det bara TRE dagar kvar till SOMMARLOVET!!!!!!!!!!!! Tagga och det kommer vara dom bästa på hela året!

Imorgon så är det kom som du inte är och jag och Ida(<3) ska Cosplaya från Naruto som sasuke och itachi, Och ida ska hjälpa amadeus att sminka sig. hahahahaha Det kommer äga! Sen på tosrsdag blir det brännboll och släpptåget och det blir nog roligt som vanligt. Sen efter skolan ska man till Emmas(<3) skolavslutning<3<3 Sen på fredag är det äntligen SKOLAVSLUTNING!!! Kommer sakna tjejerna men hoppas vi kommer ses i sommar<3 Har nog inget mer att till lägga men imorgon kommer bilder från kom-som-du-inte-är så Hej då och vi ses väl snart

<3<3Gamla klassen<3  

Ovido - Quiz & Flashcards